• (Android/iOS) Age of Z Origins:Tower Defense petab generaatori vastupidavust

    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Age of Z Origins:Tower Defense ANDROID ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Age of Z Origins:Tower Defense IOS ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ petab generaatori vastupidavust ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ Age of Z Origins:Tower Defense 2022 version ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------

    Age of Z Origins:Tower Defense სტრატეგია eru

    Hakkasin mängima lihtsalt sellepärast, et tahtsin zombie-kaitsetasemeid teha. Algselt tundus kogu nende tasemetevaheline ehitus tüütu. Umbes kahe nädala pärast leian, et see mäng tekitab minus suurt sõltuvust, login iga päev mitu korda sisse, et uuendada, ehitada vägesid või farmiressursse. Mängul on piisavalt tegevust ja piisavalt mitmekesisust, et see oleks meelelahutuslik. On palju asju, mida teha nii üksi kui ka meeskonnaga, olenemata sellest, kas soovite kaitsta või minna ründele. Negatiivsed - lõputud uuendused ja piiratud suund

    Juhtnupud, graafika ja mängimine on sujuvad ja hõlpsasti kasutatavad. Kasutajaliides on hõivatud paljude asjade ja filtritega. Mitte mäng, mis tõmbab sind tahtma rohkem (IMO). Ehitamise ja ressursside hankimise aeg on liiga pikk. Sellel on potentsiaali ja ma olen kindel, et see läheb aja jooksul paremaks, loodetavasti.

    Mängijana, kellel on mitu linna erinevates serverites, pean kurvalt tõdema, et maksvate mängijate ebaõiglase ja põhjendamatu viha eest pole lihtsalt pääsu. Kannatlikkus ega strateegia ei suuda panna teid võistlema maksvate mängijate jõuga. Halvim osa? Pole isegi künnist, kui palju nad võivad isegi teatud aja jooksul kulutada. Mida sa võidad kuu ajaga, mõni maksab ja saad minutiga..! Mul on tõeline 27-tasandiline linn, selle asemel, et olla põnevil tuleviku pärast, lõpetan. 2/5.

    Age of Z Origins:Tower Defense სტრატეგია eru

    Sageli esineb tõrkeid, mis põhjustavad kaotusi. Neid võib seostada Interneti-hädadega, kuid see pole kõige hullem probleem. Halvim on mängu disain. Mängu alguses oli lõbus, kuid nüüd on see lihtsalt põllumäng. Tavaline igapäevane hooldus peaks teid huvi pakkuma. Kuna liidud on praegu nii võimsad, pole enam võitlust. Alliansi juhid on nii palju investeerinud, et nad ei riski midagi kaotada, nii et teil kui peonil ei ole lubatud kunagi kaasata ühtegi teist mängijat ega liitu.

    see mäng on hämmastav! see premeerib mängijat piisavalt, et nad tunneksid, et nad arenevad, nivelleerimine on ülilihtne, mehaanika on suhteliselt lihtne (lisaks mõne kõrgetasemelise meisterdamise õpetuse) ja liidud on enamasti tõesti suurepärased! Ainuüksi esimesel päeval mängisin seda mängu piisavalt, et jõuda linna tasemele 13 või nii (kasutasin kiirendusi). nad annavad ka piisavalt hoogu, et tekitada tunne, et võit ei maksa. Mängu kasutaja: Fortus (liituge rahvuse 18 sõjapealikega!)

    Geometry Dash Lite 街機 axl

    Nautige seda siiani. Ülemised tasemed soodustavad PvP-d, nii et see pole lihtsalt ellujäämismäng protsessori vastu. Ei ole mõeldud nõrganärvilistele, kui teid segatakse, nii et kui teile meeldib pvp, teil on paks nahk ja oskate oma vastaseid nende taktika eest hinnata, on mäng lõbus. Kui olete lumehelbe gamma, kes nutab, kui mõni teine mängija teid keset ööd tabab, võttes miljoneid ressursse, siis peaksite eemale hoidma.

    Lihtsustage paljusid asju.

    See on okei. Väga kiiresti muutub mäng, kus te ei saa midagi teha, kui te ei maksa tohutult raha. Mis on suur osa madalatest tähtedest.

    Seni on see mäng meeldinud ja inimeste ainus probleem on sama, mis enamiku mängudega. Rohkem $$$ kulutate rohkem, kui olete ületamatu. Hiina hinnaerinevuste vahel on kulla ostmise hind senti, mujal 100 dollariga saate 7500 kulda, mis pole isegi üks uuendus hilisematel tasemetel. Nii et suvaline hiina mees x võib ja paneb mängu vahetusraha, kui sa võitled versiooniuuendusega, oled lvl 15 hes 22 ja veereb su baasi unustusehõlma ning sa ei saa tema peatamiseks teha midagi peale raha kulutamise. kilp, mis kestab paar tundi. Sel ajal, kui ta lihtsalt istub väljaspool teie baasi. Tahad ressursse, et ta lihtsalt ootab, kuni sa oma armee välja saadad, tabab neid seal tapab pooled teie sõdurid. Nii et nad nälgivad teid ressursside järele. Pühkige oma armeed välja ja lööge teid ikka ja jälle ja te ei saa midagi teha, et neid peatada. 1. Hinnad peavad olema tasakaalus, et Hiinal ei oleks selget eelist. Maksab teile 10 000 dollarit, mis vastab Hiina 200 dollarile vastavale hinnale. Suur hindade erinevus. Kas see või eraldi serverid odavad Hiina serverid ja need, kes maksavad kõrgeid hindu. 2. Kiusamise ennetamiseks peab olema süsteem. Nagu piirang, mitu korda saab mängija lüüa teisele mängijale väljaspool sündmusi. Või mõni muu liit. Olete näiteks 5 rünnakut päevas vs mis tahes liit, siis peate valima teise sihtmärgi. Lihtsalt näitena. Ma ei ütle, et just neid numbreid tuleks kasutada, kuid need peavad olema inimeste väärkohtlemise vältimiseks ülempiir. 3. Neil on piirang, kui palju pagulasi te ühe päevaga kaotate, kuid mitte võimu. Vaatasin, kuidas üks tüüp viis kõrgeima astme tüübi, kes teda kolme sõbraga tabas, tulistas kuttide armee ja jätkas kogu oma jõubaasi hävitamist. Guy jõudis 2 miljonilt võimsuselt 700 000-ni 5 minutiga. Armee taasasustamiseks kulub nädalaid põlluharimist või umbes 1000 dollari väärtuses kulda. 4. Mine ükskõik millisesse riiki. Tippmehed on hinnalõhe tõttu alati hiinlased. Nation 3 oli paar päeva vana juba c17, arvasite, et hiina mees..... Parandage oma hinnakujundust, piirake voolukadu ja mitu korda võidakse inimesi tabada või muu maailm eraldada võrreldes nendega, kellel on odavad hinnad. . Kas parandage see või oodake, et teie mäng sureb aasta jooksul, kuna inimesed tüdivad sellest, et need, kellel on odav hind, kuritarvitavad.

    Age of Z Origins:Tower Defense حکمت عملی jwy

    Armastas seda alguses, kuid aktiivseks jäämiseks oli vaja liiga palju raha. Aeg ilma kasvamiseks on liiga pikk ja te ei ela 2 mängijat maksma. Kurval kombel on palju vihjeid ja vihjeid selle kohta, et ka arendajad mängivad mängu ja lihvivad oma kontosid hullupööra, pannes teid elujõulisuse säilitamiseks rohkem kulutama. Või riskite selle kõige kaotamisega. Tugimeeskond on aeglane ja ei reageeri. Soovitan seda mängu mitte kunagi alustada. Lahkun mängust varsti pärast siinsete sõpradega hüvasti jätmist

    Ma ei pea seda mängu veel mängima, kuid ainuüksi mängu treiler ja graafika panid mind lihtsalt viie tärniga. See mäng peab tõesti nõudma nii palju tähelepanu, et keegi saaks seda mängida selle põhjal, mida ma näen. Kuid see on minu jaoks viis tärni ainult mängu tehnoloogilisest aspektist.

    Palju lõbu vajab lihtsalt rohkem mängijaid.

    Jõudsin ühe aastaga lossi tasemele 31, tänu sõpradele ja headele strateegiatele saab head teha ilma "kulutaja" olemata, hiljem mängus jooksed rutiinid 1 tunniga läbi, näed oma tulemusi ja sisse pandud aega, siis PvE mängimine muutub lihtsaks, PvP lõbu algab vägede tegelikest kaotustest ja sündmustest teiste maailmade vastu ning sellest saab teie peamine eesmärk, võida oma liiduga üritusi, see on väga sotsiaalne mäng võrgus ja tahe edasi liikuda. sõltuvus


  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :