• (Android/iOS) Farm Heroes Saga تقلب منابع بی نهایت

    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Farm Heroes Saga ANDROID ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Farm Heroes Saga IOS ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ تقلب منابع بی نهایت ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ Farm Heroes Saga 2022 version ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------

    من از بچه دایناسورها و گلها متنفرم. باسن خود را خالی می کنید و سپس باید آن را 4 بار دیگر در نیمی از حرکات انجام دهید. نوه 9 ساله ام بازی من را به دست گرفت و آن را تکان داد!! بنابراین حدس می‌زنم که باید سکوت کنم. سوال، پسر خوک من مدام شمش های طلا را دور می زند زیرا من "پر" هستم. آیا باید چیزی بخرم تا از مهارت هایم استفاده کنم؟ باحال نبود

    ناعادلانه ترین بازی تاریخ!!!! حدس می‌زنم مقداری پول نانوشته و ناشناخته وجود دارد که باید برای عبور از سطوح مشخصی خرج کرد. من سعی کردم تا 11 دلار هزینه کنم تا از سطحی که در آن هستم عبور کنم، فایده ای نداشت. خدای من فکر می کنم که آنها در نهایت به من اجازه می دهند از آن عبور کنم اما حتی شوخی ندارم که در صدمین تلاشم هستم ... خیلی تمام شد که اکنون آن را حذف می کنم ... و شما عاقلانه هستید که همین کار را انجام دهید

    ـ


  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :